mercredi 6 septembre 2006

Bruxelles-Ville 2006 - Liste SP.A-Spirit-Groen! - Marie-Cécile Ngamp (Spirit)



Page personnelle sur le site de Spirit(accédée le 06/09/2006)

WELKOM OP MIJN WEBSITE - BIENVENUE SUR MON SITE - MBOTE NA BINO
10 augustus 2006 posted 19.36
MIJN ROOTS - MES RACINES




GOEIDAG !
Geboren in Antwerpen ik was inwoner van Brussel, Sint-Gillis, Schaarbeek, Sint-Joost-ten-Noode, Elsene, Evere en Antwerpen. Ik woon nu terug in Brussel-Stad en voel me helemaal een Brusselaar. Ik ken de werkelijkheden van een grote stad, ik zie ze en beleef ze dagelijks. Wat zijn voor jullie de geschikte hoedanigheden voor een politicus ? Bekwaamheden, intelligentie, liefde voor mensen, wilskracht, doorzettingsvermogen, eerlijkheid, eenvoud...moed ? Ik ben een rijpe vrouw met veel beroepservaring, zowel op maatschappelijk, cultureel en menselijk vlak..
Vandaag wil ik uw belangen en die van onze kinderen verdedigen. Ik wil me inzetten voor ons recht op een kwaliteitsleven. Als halfbloed van Belgische en Kongolese afkomst maakt interculturaliteit noodzakelijk deel uit van mijn leven. Ik hecht een bijzondere aandacht aan respect voor de waarden en culturen van iedereen.
CONTACT : mariececile.ngamp@spirit.be

BONJOUR!
Je suis née à Anvers et j'ai vécu à Bruxelles, St-Gilles, Schaerbeek, St-Josse, Ixelles, Evere et Anvers, vivant aujourd'hui à Bruxelles ville, je me sens pleinement bruxelloise. Je connais les réalités d'une grande ville, je les vois et je les vis au quotidien.
Quelles sont pour vous les qualités qu'un politicien devrait avoir ? Des compétences, de l'intelligence, l'amour des gens, de la volonté, de la tenacité, de l'honnêteté, de la simplicité du courage ?
Je suis une femme mûre avec pas mal d'expérience professionnelle, sociale, culturelle, humaine. Je veux aujourd'hui défendre vos intérêts et ceux de nos enfants, je veux me battre pour notre droit à une vie de qualité. Etant d'origine belgo-congolaise, l'interculturalité fait partie intégrante de ma vie. J'attache donc la plus grande importance au respect des valeurs et des cultures de chacun.
CONTACT : mariececile.ngamp@spirit.be

Aucun commentaire: